Zgodovina - 350 let

350 let zgodovine stalnih sprememb in izboljšav Skupine Saint-Gobain

  • XVII.
    -
    stoletje
  • XVIII.
    -
    stoletje
  • XIX.
    -
    stoletje
  • XX.
    -
    stoletje
  • XXI.
    -
    stoletje
XVII.

stoletje
OD KRALJEVSKE TOVARNE DO INDUSTRIJSKE PROIZVODNJE
V času vladavine Ludvika XIV je Kraljeva tovarna razvila revolucionarni novi način proizvodnje, v katerem je bilo steklo postavljeno na kovinsko ploščo. Najpomembnejša tovarna, ki je proizvajala ogledala, je bila odprta v severovzhodnem delu države v majhni vasici z imenom Saint-Gobain od koder prihaja ime podjetja.
1665
Pomemben datum
Oktobra 1665 Luvik XIV podpiše odlok, ki formalno določa Pariško proizvodnjo stekla.
XVIII.

stoletje
OBDOBJE POSPEŠENEGA RAZVOJA
V času ustanovitve je tovarna zrcala delala le po kraljevem ukazom, vendar je bila ključ uspeha tudi pospešena rast priljubljenosti ogledal med državljani. Zahvaljujoč temu, je bil zagotovljen uspeh edine tovarne takšne vrste.
XIX.

stoletje
RAZVOJ TRGA STEKLA
Po pojavu resnih konkurentov na mednarodnem trgu, je podjetje Saint-Gobain razvilo široko paleto kemikalij, ki podpirajo razvoj steklarskih tovarn zunaj Francije. Z razmahom arhitekturnih rešitev, ki združujejo jeklo in steklo, je tudi steklo postalo gradbeni material. Večino javnih objektov, železniških postaj, razstavnih prostorov, rastlinjakov, pokritih tržnic in skladišč je uporabljalo steklo kot gradbeni izdelek.
XX.

stoletje
Industrijska revolucija in prihod sodobnega časa
20. stoletje je odobje razširitve dejavnosti: Saint-Gobain, ki je bil edini proizvajalec ogledal na začetku, razširi svojo ponudbo na vse izdelke, ki imajo steklo za osnovo.

Pojav avtomobilskega trga je predstavljal dopolnitev k tradicionalnemu gradbenemu trgu, na katerem je Saint-Gobain deloval. Nadaljnji razvoj proizvodnje je spodbudil tudi nastanek arhitekturnih rešitev, kot so kombinacije beton-steklo, ki odražajo večjo svetlobo.

Po drugi svetovni vojni je Skupina prešla skozi številne združitve in prevzemi podjetij. Naslednja leta so zaznamovala nastanek vodilnih industrijskih voditeljev in vstop Skupine v trgovino z gradbenimi materiali, pa tudi širitev mednarodnega trga.

XXI.

stoletje
Podjetja po vsem svetu so bogatejša za 350 let zgodovine
Razvoj trajnostnih življenskih okolij je postala glavna strategija Saint-Gobaina in se hkrati razširja na mednarodne trge.